DISS!

Vad tycker ni om detta???

Själv tycker jag det är hemskt! OBS, MIN ÅSIKT! Iallafall när de blandar in barn i de annorlunda eller va man ska kalla deras livsstil? kalla mig trångsynt och omodern... Usch!!!

"Jag väntar på att det ska bli lagligt att gifta sig med två" säger Mona. Hon har valt att leva med både Stefan och Lars-Thore. Foto: Emelie Asplund

"Jag väntar på att det ska bli lagligt att gifta sig med två" säger Mona. Hon har valt att leva med både Stefan och Lars-Thore. Foto: Emelie Asplund




Jag lever med två män

Mona väntar barn med Lars-Thore. Och Stefan. De lever i ett polyamoröst förhållande och i december kommer deras bebis.

Läs hela artikeln HÄR

Har ni läst? kommentera er åsikt, fastän ja är trångsynt gillar ja att disskutera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0