Va fan?

Nu har jag läst alla tråkiga bloggar, dvs Kenza, blondinbella and so on. Sen kikade jag in en tjejs blogg fråån där ja bodde förut o fick ett stort irritationsobjekt! Alltså västtrafik! Så måste lägga en feting diss till dom.
Menar de här med fritidskort o så. Fritidskortet hissar jag!! Inga problem där, men kan dom inte ha ett lika dant kort man kan köpa som gäller 7-16 på vardagar? Asså att man kan utöka sitt vanliga fritidskort för en femhundring eller något? För någon under 21 år så är det ändå jävligt mkt pengar att lägga på resor! Eller gränsen på fkort går vid 21 va? *Noll koll*

Nä nu har jag gnällt av mig o både hissat o dissat, nu blire en rök o sen lägga sig framför filmen o nana!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

okej. själv ska jag nog bara träna och sen ligga hemma. hoppas jag iaf. måste få vila min fot :)

2009-10-03 @ 01:21:47
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

vad gör du ikväll då??

2009-10-03 @ 22:27:41
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0