Telefonsamtal och Tv serier

Fått massor gjort vid "sidan av" senaste dagarna. Dom svarade ang lägenheten och allt lät prima, bad om en visning nästa vecka då de sagt åt mig att vi kunde komma och titta om vi ville, men får då svaret "vi har visning på fredag klockan 14" jag menar hur ska man kunna planera in det så snabbt när man befinner sig tre timmars resväg därifrån och hur kan dom ta förgivet att man ens KAN komma klockan 14 en fredag? Så trött blir jag. Vi får se hur de blir med den lägenheten. Får hoppas på det bästa iallafall.

Sen har jag suttit i tele och fixat med ansökan typ hela morgonen, töreboda-gbg fram och tillbaka hela tiden, ibland glömmer jag bort vilken stad jag pratar med haha. Men får hoppas på det bästa, dom lät rätt positiva! Ja ni läste rätt, jag tänker plugga vidare. Lika bra, finns ändå typ 0 jobb just nu!

Bra tv vecka också :) Förutom de vanliga 2½män, scrubs, the hills, next osv... svenska hollywood fruar, desperate housewives, bonde söker personlig assistent, dagens man och nya serien SOUTHLAND! Så grymt bra, hoppas ingen missade den, annars får ni kolla nästa onsdag, var första avsnittet igår!! :)

FAVORITER


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0